Select Page

Dacă nu ești făcut să conduci, mai bine nu o face.
Dar dacă poți vibra împreună cu mașina, go and be your best version.
Sună telefonul și în timpul discuției simt cum inima bate din ce în ce mai tare, încerc să țin în frâu entuziasmul, dar cum să fac asta?
Am fost selectată ca pilot pentru noul model Honda Civic Type R, iar mașina asta e spectaculoasă și nu o spun din perspectiva fanului declarat al mărcii Honda, trec cu lejeritate peste aspectul ăsta.
Honda Civic Type R e o bestie pe 4 roți.
Te cucerește de la prima vedere.


Designul ei e absolut genial, e agresivă, iar elementele preluate din tehnologia motorsport iți permit să dai frâu liber imaginației.
Și eu trebuie să fac asta.
Nu pot încerca să dobor recordul de viteză, pe circuitul de la Nurburgring, dacă nu îmi imaginez deja cum o să fie.
E Paradisul șoferilor, pe pista aceea ești cu un picior in Rai, iar Honda Civic type R e cheia cu care deschizi portile.
Serios.
Ați văzut-o?
A fost proiectată pentru performanță: eleronul este aerodinamic, capota e fabricată din aluminiu, are evacuare centrală triplă.


Ok, trebuie să mă adun, să cer detalii, să merg să fac “cunoștință” cu mașina la volanul căreia îmi voi aduna toate resursele interioare, ca să încerc să fiu cea mai bună.
O vad.
Wow, realitatea bate pozele.
Scaunele sunt sport, dar confortabile și recunosc ca la asta nu mă așteptam.
Materialele textile sunt premium, cadranele nu iți obosesc privirea, sunt ușor de citit.
Ating schimbătorul de viteze și știu deja cine îmi va fi copilot. Nu mă poate refuza. Fie o facem împreuna, fie deloc.
Mașina asta ne va scoate pe amândouă din zona de confort și provocarea de a face altceva și de a face bine, cu stil și gratie, e de nerefuzat.
Așa că, draga mea Jeniffer Aniston, a venit ziua magică, iată-ne aici.

 


O facem ori ba? Hai! La antrenamente ne-am dat deja seama că mașina asta a fost proiectată cu un ADN sportiv pentru performanță si că e compatibil cu al nostru.
Poziția la volan e senzațională, lateralele scaunului iți acordă un confort sporit și cred că e un plus pentru noi.
Jeniffer e un pic panicată.
Să pornim. 5 secunde și am atins 100 de km.
Ok, curbă la stânga, curbă la dreapta, linie dreaptă, mașina asta e aliat, toarce, mârâie, frâna e sensibilă, dar suficient de dură cât să mă ajute.
Am reușit, Combinația Honda Type R si Jeniffer Aniston, mi-au purtat noroc, e clar.
Doar că, acum când s-a terminat, o să vă mărturisesc că nu sunt făcută pentru asta, însă a fost prea mișto experiența, nu aveam cum să refuz.
Totuși, modelul acesta de la Honda m-a convins, asa că trebuie să caut pe site-ul celor de la Honda Romania- “Honda Civic de vânzare”.
Nu am cum altfel.
Pentru mine, care sunt freak control și safe control specialist, e ideală: are airbaguri , șofer, pasager, tip cortină, asistență la frânarea de urgență (BA), sistem de control al stabilității și tracțiunii (VSA), sistem de recunoaștere a semnelor de circulație. NU, PE BUNE?! WOW!
Aș putea să scriu până vă plictisesc, dar nu vreau să se întâmple asta.
Intrați și voi și uitați-vă aici.
Măcar recomandați-o unui prieten.
Nici eu nu mi-o permit acum :)) dar răspândesc veștile bune.
Și asta chiar e bună!
Apropo, vă plac interioarele roșii? Dar elementele de design roșii? Găsiți din plin.
V-am spus ca e nervoasă :)) dar era să uit să vă spun ca e și roșie ca focul, pe interior.

                                                                                                                               

Ce să mai spun la final? Mă duc în pat să mai visez puțin la Honda Civic Type R.

                                                                                                                                 

Știți voi cum spun eu că e cu visele, în general: devin realitate. Da?

Vă îmbrățișez.

Florentina

Articolul a fost scris pentru pentru SuperBlog 2019

Pozele: galeria foto a website-ului Honda